با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نقد فیلم روش تدریس اعضای تیم
زیارت عاشورا

نقد فیلم روش تدریس اعضای تیم:

روش تدریس اعضای تیم روش خوبی است و از محاسن و معایبی برخوردار است که با توجه به امکانات کلاس و شناخت از دانش آموزان می توان این روش را اجرا کرد.

محاسن این روش:

1)این روش فراگیران را بر می انگیزاند تا در مورد بخش تعیین شده مطالعه کنند و خبره شوند. چون تسلط بر مطلب آنان را قادر می سازد که به تیم شان کمک کنند.

2)این روش برای کسانی که لازم است دانش یا اطلاعاتی را ارایه دهند . در این زمینه مهارت کسب کنند بسیار مناسب است.

3)این روش مهارت ها و توانایی های شنیداری شرکت کنندگان را برای مطرح کردن سوال های سازنده در برابر ارایه اطلاعات از طرف دیگران پرورش می دهد.

4)در این دوش مهارت های مطالعه پرورش می یابد.

5)باعث ارتقای اعتماد به نفس هنگام ارایه درس به همسالان می شود.

معایب این روش:

1)با توجه به زیاد بودن دانش آموزان امکان اجرای این روش مفید، کاهش می یابد.

2)اجرای این روش چون زمان بر است معلم را از پرداختن به کارهای دیگرش مثل: پوشه ی کار و ... باز می دارد.

اگر من بجای این خانم بودم از این روش خیلی در طول سال استفاده نمی کردم.و از تابلوی کلاس هم استفاده می کردم. از این روش برای دروس تعلیمات دینی ، مطالعات اجتماعی ، تاریخ و ادبیات فارسی استفاده می کردم ولی بصورت دائم و متوالی از این الگو استفاده نمی کردم چون سبب کاهش آثار و نتایج آموزشی آن خواهد شد.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 آذر 1393برچسب:, | 20:16 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |